home

Kom hem från kursen för en liten stund sedan. Åkte i halvtid då jag inte orkade vara kvar och lyssna. Hade verkligen ingen ork idag till att sitta där och anteckna så kände att det är lika bra att åka hem! Nu sitter jag och kollar runt på google maps på gatan jag kommer att bo på. Ihhh. 81 dagar kvar tills jag flyttar! Det är ju ingenting?
 
Berättade ju om ett roligt besked häromdagen! I helgen börjar jag jobba på morfars. En nattklubb här i Halmstad för er som inte vet. Ingen aning om det kommer bli många helger men alltid perfekt med ett extra jobb! Superglad över det! Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fan va kul för dig! Grattis! :D <3

2012-10-24 @ 22:42:06
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0