några favorit minnen från i somras

Studenten, balen och allt därtill är ju givet. Det var verkligen en av världens bästa dagar. Ni som inte tagit den än kommer att förstå mig när ni tar den. Går inte att beskriva den lyckan! 
En kväll med Malin i Tylösand. Älskar den traditionen. Käkar, grillar och pratar. Helt underbart.
Sen har vi då Turkietresan, haha. Behöver inte säga mer. Fantastisk resa. Går inte att beskriva riktigt tror jag. Allt vi gjorde var att skratta typ. 
Fegen tillsammans med mina fina tjejer. Somnade under stjärnorna, fiskade, åt gott, grillade, badade och bara hade det bra. Sommardagar av perfektion.
Denna midsommar var otroligt lyckad! Midsommar är min favorit högtid tror jag, den och julen. Var hemma hos Lovisa hela dagen och åt gott och spelade kubb, med mera!
Ett annat favvominne är helt klart när jag och mamma spontansåg Madonna. Åkte till Göteborg och shoppade lite och sen för att sedan se om vi kunde få tag i några biljetter till Madonna. Vilket vi lyckades med. Däremot var hon ingen höjdare tyvärr men det gjorde inte så mycket. Vi hade en bra dag i allefall.
Stockholm med Malin! OSLAGBART! Shoppade, festade, nattbadade med Bill Skarsgård, åkte med en galen taxichaffis, gick på ett event och hade det bara för jävla gött.
Köpte med oss massor med gott och åkte till Tylösand för att spela kubb och kolla på solnedgången. Fin kväll!
Jag och Malin åkte till Göteborg för att lyssna på Albin Gromer. Spelade även som galningar och gick sedan in till stan för att äta. Var så lycklig efter denna dagen. Gillar bara Göteborg mer och mer när jag är där!
Alla utgångar! Främst midsommardagen, haha. Även när jag och Tilden var på måndagsklubben och massor med mer roliga kvällar. Älskar Halmstads uteliv på sommaren. Lätt ett av det bästa!
Ännu en rolig utekväll :)
Avslutar med en bild från när jag, pappa och Adam åkte till Helsingör för att strosa runt. Riktigt härlig dag!
 
Vilken sommar jag hade. Detta var bara ett fåtal utvalda minnen och jag har många till som ligger mig extra varmt om hjärtat. Tack alla vänner och familj för denna sommaren. Nu är jag redo för hösten! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0