we got the world

Har försökt få ihop ett inlägg hela dagen men har inte gått bara. Men som vanligt fungerar min hjärna bättre på natten. Kommer på massor att göra osv. Har i alle fall precis skypeat med Cillan som sitter i Washington i sitt rum. Hon flyttade dit för ungefär 2 veckor sedan för att bli au pair så bombar henne på frågor, haha. SÅ roligt verkar hon har det och det gör mig bara mer taggad på att åka!
 
Jahaja, annars händer inte mycket i mitt liv för tillfället. Jobbade för första gången på Morfars igår ju! Gick jättebra och var väldigt roligt tycker jag. Tiden bara sprang iväg. Så jag hoppas att det blir många helger med jobb framöver. Nu bör jag sova då jag jobbar morgon imorgon men mitt dygn är upp och ned efter helgen. Kommer bli tufft att gå upp imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0