what 2 do

Jag blir verkligen galen på mig själv. Framförhållning, vad är det och kan någon lära mig det? Har miljontals grejer att göra nu innan resan som är imorgon. Men vad gör jag? Lägger mig i sängen och vilar. Och tänker på alla grejer som jag måste få gjort. Några saker som hade varit bra att ha klart: packat, laddat kameran, tvättat osv. Men inte ett skit är gjort. Skärpning! Däremot har jag faktiskt börjat skriva packningslista som jag så fint visar upp på bilderna...
 
Dock verkar inte jag vara den enda, snackar med min kusin och hon hade inte heller börjat, haha. Jaja, det är sånna vi är och jag vet att jag alltid får klart allt. Trots det innebär att jag sitter på natten och packar lite smått, haha. Nu ska jag laga mat och sen, bli inte för chockade nu, men jag hade faktiskt tänkt att PACKA!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0