I am done with my graceless heart

Trött. Så otroligt trött HELA tiden. Igår när jag kom hem från jobbet däckade jag direkt och sov i drygt 2 h. Gick sedan och la mig i hyffsad tid och när klockan ringde imorse snoozade jag så att jag hade en kvart på mig. Slängde på mig det första jag såg och skippade sminket, håret var som smör och när jag såg mig i spegeln i hissen utanför tandläkaren såg jag att mina ögonbryn stod åt alla håll. Hade inte ens kollat mig i spegelen.... haha.

 

Jaja, inga hål i tänderna i alle fall. Nu har jag varit hemma en vända och styrt upp mig lite. Strax dags för jobb. Stänger för första gången idag! Ikväll blir det.... surprise!!! SOVA. Så fort jag kommer hem ska jag sätta på mig mina mjukaste kläder, håret i en toffs och bädda ner mig med en film. Nu ska jag börja dra mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0