The naked truth

Går osminkad nästan hela tiden nu för tiden, så skönt! Kunna gnugga sig i ögonen när man vill, känns även fräshare och blir lite roligare när man väl sminkar sig. När jag börjar vid sju ser jag däremot ut som en döende så för att inte skrämma kunderna brukar jag dölja påsarna. Hoppas ni antecknar under detta viktiga inlägg... Annars då... Ska hämta Adam snart och ikväll är det Robinson! Alltså jag ÄLSKAR det, följer det slaviskt.

 

Ser fram emot helgen! Tilda ska firas och det ska göras ordentligt! Sen har jag även spinningpass inbokat. Får se hur det är med mitt lår, vettefan vad som hänt med det. Jajaaa nu ska jag inte tjöta mer. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0