Believing all that shit is gon'na heal ya soul

Hej där ute i stugorna. Vilken skön söndag. Har i princip rört mig mellan soffan, sängen och kylen. Precis som en söndag ska vara! Helgen har varit bra. Lugn och skönt precis som jag ville. Har som sagt tröttnat en del på att gå ut för tillfället. Så en liten paus är välbehövligt innan man blir sugen igen.
 
Bestämde mig detta året för att kunna tacka nej till saker jag inte orkar eller hinner. Har alltid haft svårt för att tacka nej och när jag ibland bara har känt för att ligga hemma och glo film har jag aldrig gjort det. Men detta året har jag faktiskt bättrat mig. Kände igår exempelvis att det fanns liksom ingen ork till att slänga på sig några tajta byxor och höga klackar och gå ut. Ville bara va. Så då blev det så. I längden mår man bättre av att göra det man vill göra egentligen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0