extremt intressant fakta

Har sett att en del bloggare skrivit ner lite punkter med saker som dem inte tror någon vet om dem/eller få vet, let's try!
 
- Har OTROLIGT dåligt lokalsinne. Alltså verkligen extremt. Fick ringa pappa och fråga åt vilket håll jag skulle köra när jag skulle på motorvägen hem från gymmet. Jag vet, pinsamt, men sant!
 
- Brukar alltid spruta parfym innan jag går och lägger mig för älskar när sängkläderna luktar det, hoho.
 
- Flyttar förhoppningsvis till USA i januari!
 
- Springer ALLTID upp för trappor, vilket har resulterat i att jag ramlat och slått mig flera gånger. Kändes som att jag brutit ryggen i somras när jag ramlade från första trappsteget och dunsade hela vägen ner. Fetaste blåmärkena!
 
- Är en allt eller inget person. Antingen gör jag det verkligen till 100 %, som i somras när jag var ute och sprang. Då gjorde jag inte det 2 gånger i veckan utan 6 gånger istället. Eller när jag väl äter godis då gör jag det nästintill varje dag. Kan liksom inte hålla mycket på en normal nivå. Eller som i somras när jag fick dille på kjolar. Har sina för och nackdelar!
 
- Var med i Isabel Adrians blogg häromdagen!!
 
- För tillfället älskar jag att vara hemma på helgerna. Hyra några filmer, käka något gott och bara va. Känns som jag behöver det efter en väldigt hektisk och rolig sommar!
 
- Läser folk jättelätt. Märker direkt om någon ljuger eller försöker dölja något, men ifrågasätter sällan det då.
 
- Saknar inte skolan ett dugg, älskar som det är nu, att man kan göra lite vad man vill och att tjäna pengar!
 
- Den staden jag känt mig som mest hemma någonsin i är Stockholm.
 
 
 
Nu ska jag kolla bönderna, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0