six degrees of separation

Hej bloggy. Tisdag idag då och började den med en runda med hundarna ute i ösregnet. Kul väder. Jobbar stängning idag så därför jag har lite sovmorgon. Skypade förresten med en familj från San Francisco i förrgår. Har ju velat bli au pair ett tag och så har jag skypat med några andra men ingen har det riktigt klickat med. Men denna familjen kändes det faktiskt riktigt bra med! Däremot vet man aldrig vad som händer och det kanske inte var ömsesidigt, haha. Så återstår att se! I så fall vill dem att jag kommer i januari vilket passar mig bra då mitt jobbschema slutar då.

 

Så det är väl lite av mina planer inför framtiden, hehe. USA vill jag i alle fall, har sån längtan dit alltså. Till allt, till vägarna, naturen, bilarna, shoppingen, människorna, ja allt! Ballaste landet. Nu ska jag fixa mig lite och sen iväg till jobbet! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0