glass

Efter jobbet tog jag och mamma en tripp till Möllegård. Båda är lika kära i det stället. Efter att jag bokstaligt talat slängt i mig min glass köpte jag mer som jag också tryckte i mig. Måste lära mig att sansa mig ibland. 

 

Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa. Så mycket jag uppskattar att bara sitta i min säng och göra absolut ingenting har jag nog aldrig gjort. Finns inget bättre för tillfället. Eller jo, där överdrev jag, det finns det visst. Men det är fan underbart, speciellt efter jobbet när man är lite småseg. Nu ska jag kolla AWKWARD, bästa serien. Har ni sett den? Annars, se den! puss

 

Vet förresten inte vad som hände med min hand på bilden? Måste varit filtret för så smutsiga är dem inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0