Young love is innocent, young love is us

2 halvtrötta bilder innan jobbet. För en gångs skull imorse stressade jag inte ihjäl mig precis innan jag skulle åka. Alltså man borde ju nästan filmat mig på mornarna och sett hur jag ser ut. Alarmet ringer, snoozar en minut i taget tills jag inser att om jag sover en minut längre kommer jag bli sen till jobbet. Går upp och direkt till kylen, brer 2 mackor och sätter mig lugnt och äter och läser bloggar. Kollar klockan och ser att jag nu har 5 minuter på mig att sminka mig, borsta tänderna och klä på mig. Drar på lite mascara och SPRINGER till garderoben, drar fram nån tröja och byxor och sen springer jag ut till bilen. Ibland har jag knappt hunnit sätta på mig skorna. Alltså VARJE morgon, jag skojar inte.... Men har inte kommit försent till jobbet någongång i alle fall. 

 

Så nu kan ni mina morgonrutiner! hehe. Imorgon är jag ledig så dagen ska spenderas hemma med en sjuk lillebror, så synd om honom. Jättehög feber och ont i halsen. Ska göra allt han vill ha, pannkakor, baka scones, hämta glass, hämta snorpapper, sätta på en film, jaa allt han ber om. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0