lite planering

Eftersom nu arbetslivet har dragit igång på riktigt och jag är virrpannan nummer 1 när det kommer till saker runt om jobbet så har jag nu inhandlat (eller okej.. mamma) en kalender. Jobbet är jag livrädd för att missa någon dag eller liknande så det har jag alltid stenkoll på. Men när det kommer till träningspass jag bokat, eller tid hos doktorn eller som när jag missade tandläkaren förra gången (kul 200:- i böter där förresten) så behöver jag ha det nedskrivet och inte bara allt i en röra i mitt huvud som jag haft mina 18 år jag levt.
 
 
Så nu är det dags för Anni 2.0!!! Tjejen med kollen! Hehe, nu ska jag sova och imorgon jobba morgon. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0