monster migrän

Alltså detta var helt sjukt. Vilken jävla värk. Efter spinningen körde jag till Maxi för att handla. Träffade My och stod och pratade ett bra tag och tillslut såg jag inte något av hennes ena ansiktshalva eller vad man ska säga. Trodde jag höll på att svimma och kom på att jag inte ätit speciellt mycket, hade käkat frukost och sen tagit en macka innan träningen så hade ändå ätit okej. Men fick för mig att jag var hungrig så gick till varje prova på ställe och smakade allt, haha. Hjälpte dock inte och när jag kom hem käkade jag pasta och gick direkt upp på mitt rum och la mig. Klarade inte ens av att gå in i duschen, haha. Den värken som kom sen var det sjukaste. Har haft migrän innan men inte såhär?
 
Sov i 1,5 h och nu mår jag väl bättre, men har fortfarande lite känningar. Har som sagt haft migrän innan så förstår inte varför jag inte fattade att det var det som spökade och gick och köpte tabletter direkt. Då hade det troligtvis inte brutit ut så. Men nu vet jag det tills nästa gång. Skönt att det lagt sig lite i alle fall! Så jäkla synd bara för hade en sån bra dag! Men jaja, smällar man får ta! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0