onsdag

Mingelbild sen i somras som jag hittade bland mina bilder...
 

Hej! Kom precis innanför dörren från jobbet och har nu aningen brådis. Ska fixa mig en aning, käka lite och packa ihop mina grejer innan jag åker iväg igen. Fläng dag men inget mig emot! Annars då? Regnet öser ner och jag har börjat acceptera att det är höst, hehe. Tycker inte om hösten alls.. Men lever på att vi åker till Mallorca.
 
Och ikväll då!!!! Favoritprogramet, Bonde söker fru. Har sett fram emot det hela veckan! Nej, nu ska jag fixa mig. Puss

Kommentarer
Postat av: malin

vad är det med mig och mingelbilder?? Kan jag aldrig bara se normal ut??? BLIR GALEN!

2012-09-27 @ 12:49:42
URL: http://malinelizabeth.blogg.se
Postat av: malin

hahahahahahahah Anni kolla vad som hände med din axel.. Har du gymat den senaste tiden??? HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHA

2012-09-27 @ 12:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0