torsdag

Började vid halv sju imorse med brandövning på jobbet. Var där en timme för att se hur vi skulle göra och sen åkte jag hem igen och somna direkt.... Vaknade upp klockan 12 och var vrålhungrig så har precis fått i mig lite lunch. Tänkte kicka igång dagen med lite New girl avsnitt, har fastnat i den serien. Någon som sätt den?
 
Förövrigt kollade jag precis igenom bilderna från sommaren..... Dör. Vilken bra sommar jag hade egentligen. Gjorde saker nästan hela tiden och resan till Stockholm var helt jävla fantastisk. Vilka minnen. Och resan till Alanya, jisses! Är glad över att ha så fina minnen! Nu blir det lite New girl. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är galet vad fin du är! Och de benen skojar man inte bort i första taget!

2012-09-20 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0