Äckliga fågel

Alltså jag blir G A L E N. I flera nätter i rad nu har jag hört ett ljud utomhus men inte förstått vad det varit. Det har liksom förflyttat sig. Att jag sedan precis läst VÄRLDENS äckligaste bok har inte gjort saken bättre och jag har legat här livrädd och varit helt säker på att jag snart kommer att dö. Typ. Nu när detta ljudet kom ikväll också ringde jag pappa där nere som inte heller kunde sova för han hörde det (enda till nedervåningen).
 
Vi gick ut och kollade och då är det någon JÄVLA fågel som håller på. Flyger runt och ibland är den precis ovanför mitt huvud (har huvudet under snedtaket), eller som nu, på andra sidan väggen. Sen tystnar den en liten stund och man slappnar av och håller på och somna och då BOM börjar den igen. DRIVES ME CRAZY!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha du och dina jäkla fåglar! Va det inte samma i förra huset??:)) Men jag lider med dig :(. Själv så har jag en jävla mus som springer maraton på vinden varje natt.. As läskigt!!

2013-01-10 @ 12:52:05
URL: http://Malinelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0