happiness

Jag är så lycklig nuförtiden. Och det känns så skönt att äntligen kunna skriva det och verkligen mena det. Jag har på senaste tiden hittat ett trygghet hos mig själv som jag älskar. Visst finns det fortfarande saker som jag blir så ledsen av att tänka på. Saker som jag önskar inte var som det var och saker som ger mig ångest. Men jag har lärt mig att hantera det. Jag har lärt mig att hantera och acceptera det vilket gör att jag känner mig så mycket lugnare. Jag är överlag en tryggare person än vad jag var bara i somras.
 
Även det här att jag valt att följa min dröm gör mig så glad. Tyvärr innefattar inte detta att jag kommer göra det tillsammans med mina allra bästa vänner men ibland är det så. Livet har olika vägar för alla och jag tror att för man ska kunna må bra måste man följa sina drömmar och våga för att kunna nå sina mål. Även fast det betyder att man kanske är ensam i det. 
 
Nu ska jag laga mat med pappa och bara en sån sak gör mig så jävla lycklig. Vilka fantastiska människor jag har runt mig. Puss och trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0