Hejdå dag

Snodde lite bilder från Malin sedan vår frukost imorse. Så himla mysigt. Övergick till brunch och sedan sa jag hejdå till Tilden och Malin (dem skulle komma inom en snabbis imorgon också så inte det stora hejdå:et), och vidare in för att träffa nästa person. Träffade Agge och sen min kusin Stina som jag sa det stora hejdå:et till.. Känns konstigt att säga hejdå för ett helt år. Vi satt oss i alle fall och fikade och snackade ikapp lite! Hon är fin hon.
 
Sen vidare till nästa kompis för att säga hejdå och slutligen körde jag och hämtade Malin för att slå oss ner på en indisk restaurang i stan. SÅ gott och vi doppade naan bröd i olika såser och munnarna brann på oss båda. Köpte sedan godis och pratade resten av kvällen. Det mest perfekta avskedet för oss två. Herregud vad jag kommer sakna alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0