Home

Då var jag hemma från Skåne. Super mysig snabb visit hos min mormor och det är aldrig kul att säga hejdå. Denna vecka är full med hejdån vilket inte är mycket att hurra för. Vi tog en sväng på Ystad och käkade lunch innan jag satte mig i bilen och körde åt helvete fel. Ursäkta språket men jag orkar inte mer nu. Någon gång kan man ju flabba åt att man kör fel men för tillfället är det bara så frustrerande.
 
Efter någon timme hittade jag rätt väg i alle fall och hem kom jag! Nu ska jag kolla film tror jag. Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

asså det är inte din mormor på bilden? Isåfall kan jag fortfarande inte fatta det, sjukt! Vet att jag tappade hakan en annan gång jag såg en bild på henne x) Är imponderad! När är det du åker förresten? :( Tråkigt för alla här hemma, men samtidtigigt sjukt jävla kul för dig!! :D Du kommer ju få det helt grymt bra därborta! har velat se San Fransisco sedan jag såg Den otroliga vandringen 2 ;) <3

2013-01-09 @ 22:07:02
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0