Kaos.

Hej. Sorry att jag typ glömmer bort er för tillfället men min tid räcker inte till. Jag har så många jag vill träffa och många jag vill umgås med nu den sista tiden att det bara slutar med att jag sitter ner och gör ingenting. Det är kaos i min hjärna just nu endast för att jag vill hinna göra så mycket, på så lite tid.
 
Alla mina vänner som läser detta ni ska veta att jag vill umgås med er DYGNET runt dessa dagar men jag har så jävla mycket att stå i. Bara småsaker, som att jag kom på att jag måste köpa en reseadaper. Jag måste packa. Jag måste fixa allt det sista men allt jag vill göra är att umgås med mina nära och kära. Imorgon åker jag till Skåne och säger hejdå till min mormor. Roadtrippar dit själv och innan dess har jag massor med ärenden på stan. Kommer hem på tisdag igen och då jäklar blir det fikor och promenader och kvalitets tid med mina vänner. Gäller att ta vara på varje dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0