Min usablogg

Tänkte en del på hur jag skulle göra med bloggandet när jag åker iväg, jag vill ju självklart fortsätta att blogga men om jag skulle starta ny eller om jag skulle fortsätta på denna. Men bestämde mig sedan för att göra en ny som endast är under mitt år i USA. Ni hittar den på: http://usanni.blogg.se (här)
 
Som ni ser har jag dubbelbloggat lite dem senaste inläggen, hoho. Men kommer fortfarande att blogga på denna så länge jag är kvar i Sverige! Så kika gärna in på den men ni hittar mig här också nu innan jag åker! Hoppas ni vill följa mig och min resa där också, och att ni är flitiga med kommentarer, feedback osv, vill ju ha med er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0