Snälla kollegor

Igår var sista jobbdagen för mig på Maxi. Fick en hejdå present och blev så himla glad. Hade inte förväntat mig någonting men så fick jag presentkort och produkter från Body Shop, tack ♥
 
Sista utgången i Halmstad igår och idag vaknade jag och var ledsen. Kommer sakna mina vänner så himla mycket. Min andra familj, min trygghet och mina fantastiska människor som alla på sitt sätt är underbara. Går inte riktigt att förklara vad jag kommer att sakna dem... Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha gillar att du fick exakt samma doft som jag köpte :)

Svar: Hahaha tänkte på det också! Kokostjejerna ;)
usanni.blogg.se

2013-01-05 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0